2014. január 21., kedd

Essence kiárusítási szerzemények


Múlthetén meglátogattam dm-et és a Rossmannt is a kiárusítás miatt. A dm sajnos már le volt fosztva Szerencsen, de még akadt egy-két jó dolog, ami megtetszett. A Rossmannba pont 18-án mentem, hogy nehogy lemaradjak itt is a buliról.


Egy-két dolog nem volt beakciózva, ami a dm-be igen, sőt már-már nem tudom, hogy most az én bambaságom vagy nem volt jól kiírva, hogy mi is akciós. 3 dolgot vettem meg teljes áron, amit nem vettem volna meg. Direkt átnéztem fizetés előtt, nehogy olyat vegyek, ami nem akciós.

Hát így jártam....legközelebb jobban figyelek.

No de lássuk, hogy mit is vettem:

Dm-es:

2db 3d szemhéjpúder 05 irresistible blue sky és 01irresistible green dream árnyalatba.


Lipstick 44 almost famous:
Szép piros rúzs, pont illik a bőröm színéhez. Nincs erős színe, de mégis szépen látszik.


Match2Cover! krém korrektor.


Color & Go 160 deep sea, baby lakk


Tip Painter Francia manikűrhöz fehér lakk 02 natural white árnyalatba

A Rossmannba ezeket sikerült venni:



2db-os Colour art keverő tégely




3db lakk: 
Nail Art Twins reloaded glitter topper fedőlakk 03 mr big, 
Colour & Go 165 here' my number, 
Nail Art Special effect! Topper 15 glitter on me árnyalatokba.


3 db szájfény:
XXXl Shine lipgloss 14 Bubble Babe,
Gel Tint 01 hot red,
Stay matt lip vream 04 Silkx Red.

Az XXXL szájfénynek nincs színe, de annál jobban csillog.
A Stay matt szájfény az valami brutális színű lett. Élénk piros színe van.


Pigments 04 Broadway starlet


Colour Arts Eye base szemhéjszín alapozó:
Kipróbáltam egyszer és eddig bevált. Szépen meg tartotta a festéket a szememen.



Multi Action Waterproof szempillaspirál:
Ezt is egyszer próbáltam Az ecsetje érdekesen kicsi, de szép hosszú pillákat csinált nekem. Olyan tartós, hogy az Avonos sminklemosóval nem tudtam maradéktalanul lemosni.



16 h stays no matter what szemhéjtus:
Egyszer használtam és a tartóssága döbbenet. Ez sem jött le elsőre.


Itt a 3 termék amit teljes áron vettem meg, pedig megnéztem, hogy jó árnyalatot vegyek el.
PureSkin pattanástalanító hidratáló alapozó,
XXXL Shine lipgloss 15 True Love
Glow tinted lip balm 03 Brighten up!



Ti mit vettetek? 

1 megjegyzés: