2014. január 14., kedd

Avon Tojás és élesztő tápláló sampon és hajmaszk


Az Avontól az egyik kedvenc samponom és hajmaszkomon van a sor. Most róluk írok pár sort.


Elsőként jöjjön a sampon: 



Csomagolás: Sima flakonos kiszerelést kapott. Enyhén sárgás vagy barnás a színe, nem tudtam eldönteni, hogy most melyikre is hasonlít. 250 ml

Állaga és illata: Fehér színű krém, amit jól ellehet oszlatni a hajon. Illata kicsit fura, igazából nem tudom mihez hasonlítani, de lehet hogy a tojásos és élesztős dolgoknak ilyen az illatuk.

Hatása: Azért szeretem ezt a sampont, mert nagyon puha lett tőle a hajam, amit már hajmosáskor vizes hajon érzetem. Később is érezhető maradt ez a puha és simaság. Nem zsírosodott be a hajam tőle.

Végül pedig a tápláló hajmaszk:



Csomagolás: Tégelyes kiszerelésbe van. 125 ml

Állaga és illata: Krémes, de egy kicsit folyékony állagú. Illata erősebb, mint a samponé, de nem marad meg sokáig.

Hatása: Ez is, mint a sampon jól puhítja a hajamat. Többször használtam úgy, hogy hajmosás előtt bekentem vele a hajamat és úgy hagytam pár óráig hatni és beszívódni. A végeredmény szép selymes és puha lett. Nem zsírosodott tőle a hajam.



Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek róla?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése