2014. január 7., kedd

Avon Super ShockVivid liquid eye shadow (Pink Reflects)


Most egy Avonos folyékony szemfestéket hoztam nektek. Jó ideje meg van, és elégedett vagyok vele.



Becsomagolva érkezett meg a festék. Így biztos, hogy a vevő nézi meg először.
Műanyag üveg, fekete kupakkal. Ezüst feliratokkal.

Mikor kibontottam, láttam, hogy két részre van válva a festék. Mondom: Mii??? Megromlott??
Összeráztam és láss csodát semmi baja nem volt. A katalógusba nem írták le, hogy ez kétkomponensű.
Tehát használat előtt jól össze kell rázni, hogy a festék és az átlátszó folyadék újra egy legyen.
Ha sokáig nem használom, a festék egy része leülepszik az aljára, és nehezen oldódik fel újra.


Applikátoros kiszerelésű. Olyan mint egy szájfény. Könnyen lehet felvinni a festéket a ferde szivacsos applikátorral. Szépen, precízen lehet vele dolgozni.



Vaku nélkül

Rendkívül gyorsan szárad és nagyon tartós festékről van szó. Simán a festéket szoktam használni. Alapként nem próbáltam más festék alá. 12 órát simán kibír, bár a vége felé már egy kicsit meg kopik. Nincs erős színe, de szépen látszik. Szép fényes színe van, apró csillámokkal. Próbáltam ledörzsölni, de nem igazán sikerült, csak a csillámok kenődtek el. Sminklemosóval tudom csak jól eltávolítani.

Nekem tetszik ez a festék. Nem bántam meg, hogy meg vettem.



Nektek, hogy tetszik? Próbáltátok már?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése