2013. szeptember 3., kedd

NYC Smooch Proof LIpstain 16H teszt


Először a Max Factornál láttam ezeket az ajakfilceket. Sokáig szemeztem vele, de aztán megláttam ezt és le is csaptam rá. Sokáig gondolkoztam rajta, hogy melyik színt vegyem meg és erre jutott a választásom.


Csomagolása nagyon jó, mert egy fólia védte, hogy biztos legyen, az hogy  más ne használja előttünk. Én úgy emlékszem, hogy mikor ezt vettem volt kint teszter is, mert a kezemen próbálgattam a színeket, hogy melyiket is vegyem meg.

Normál méretű "filctoll" szerűség, amit az ajkainkra kell kenni :D
A külső szín tükrözi az ajkainkra kerülő színt is.
Persistent Pink 490-es az árnyalata és 3 ml kiszerelésű.

Hegye tipikus filctoll, ami elvékonyodik, így könnyű a színező felvitele. Idővel sajnos nekem a filc vége az eltört vagy mit csinált és mikor ki akarom kenni a számat el görbül az egész és már nem olyan könnyű a szép felvitel, de ettől függetlenül még használható.




A képen is látszik, hogy a végénél már világosabb és ott van megtörve.

Van egy kis illata, ami felkenés után már nem érződik, így nem zavar senkit.
Tartóssága az nagyon jó. Először nem jól használtam, mert ajakápolót tettem alá, így valahogy nem volt olyan jó, de utána rájöttem, hogy simán kell felkeni, megvárom míg megszárad, utána jöhet rá az ajakápoló. Nekem egy kicsit szárítja a számat így szükség van egy kis extra ápolásra.

Kézfejemen így néz ki.


Simán számon:

Kikenve:




Ti már próbáltátok? Mi a véleményetek róla?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése