2014. február 16., vasárnap

Essence Get Big! Lashes szempillaspirál


Mostanában elég sok spirált vettem. Sorra veszem őket elő és kezdek írni róluk. Most az essence vízálló spirálja várta, hogy elő kerüljön újra.


Általában vízálló spirálokat szoktam venni, mert elég sokat könnyezik a szemem, és a sima elfolyik vagy elkenődik.

Csomagolása kék színű alapon fekete és rózsaszínes feliratok vannak. Vastagabb, mint a többi spirálom, de nem zavaró. Jól záródik így nem fog könnyen kiszáradni.

A keféje elég nagy és duci. Amitől szép ívelt és hosszú pillákat kapok. Rövidet is eléri. Nem ragasza össze őket. Nem vesz fel sok festéket, de azért mindig jól lehúzom, mert amilyen szerencsém van, összeragasztom a pilláimat a festékkel.

Valóban vízálló, vagyis az én esetembe könnyálló. 12 órán átteszteltem és a végére sajnos leperget a szemem alá és fekete lett tőle. Általában másik nem vízálló spirálra használom és nagyon szép pillákat kapok, de magában is szép eredménye van. Egy réteget szoktam fel vinni.

Spirál nélkül


Összességében jó spirál csak a pergés nem tetszik benne. Szép nagy pillákat csinált.




Ti már próbáltátok? Mi a véleményetek róla?

2 megjegyzés: