2014. február 18., kedd

Avon sárgabarack és shea szett (sapon, hajpakolás, kifésólő spray)


Korábbi Avonos rendeléseimből jöjjön ez a 3-as szett.


Tartalma:
- Sárgabarack és shea 2 az 1-ben tápláló sampon száraz, töredezett hajra.
- Sárgabarack és shea öblítést nem igénylő hajpakolás
- Sárgabarack és shea kifésülő spray száraz, töredezett hajra

Elsőnek jöjjön a sampon


Az egész szett a sárga árnyalataiban pompázik.
250 ml flakon felnyitható tetővel. Édeskés illata van, ami hajmosás után nem nagyon érezhető. Elég folyós az állaga, viszont jól habzik és jól tisztít. Szépen megpuhította a hajamat és sima is lett tőle. Nem zsírosít.

Öblítést nem igénylő hajpakolás



125 ml tubusban van. Ennek is olyan az illata, mint a samponé. Állaga krémes, de nem túl sűrű, jól ellehet oszlatni a hajon. Hajmosás közben szoktam használni. Miután kimostam rendesen a hajamat utolsó lépésnek mindig hajpakolást teszek fel. A hajam felére kenek belőle és várok pár percet utána meg leöblítem. Végeredmény, pedig pihe puha selymes haj. Nem zsírosodik tőle.

Kifésülő spray száraz, töredezett hajra


125 ml-is. Átlátszó fújós flakonban van. Pontosan látni, hogy még mennyi van benne.
Könnyen fújható. Elég folyós állaga van. Illata ennek is ugyan olyan, mint az előző két tagnak. Édeskés. Hajszárítás előtt használtam. Puha és selymes lett tőle a hajam. Viszont mikor ezt használtam hamarabb lett zsírosabb is a hajam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése