2013. május 16., csütörtök

Manhatten Intense Effect szemhéjpúder

Nem sok Manhattanes sminkem volt eddig, de valahogy mindig is tetszett ez a  márka. Főleg, hogy tudjuk a német cuccok azok általában jó minőségűek szoktak lenni.

Ez a szemhéjpúder a kedvencem lett. Olyan szép színe van, hogy nem találok rá szavakat. Nekem bejön!! :)


A szín szép pirosas bordós. A 450 Burning Heart árnyalatba nyertem meg egy blogos játékon.
Elsőnek mikor ki akartam próbálni, akkor elég kemény volt a teteje és így nehezen értem el a színt. Le kellet 'koptatni a kemény fedő réteget', hogy lehessen normálisan használni.

Ezek után már bátran használhatom, nem kell egy évig dörzsölni az ecsetel, hogy színt kapjak.
Elég kemény a festék benne, de felvitelkor olyan selymes lesz és könnyen eldolgozható.
Vizesen és szárazon is használható. Vizesen egy intenzívebb, mélyebb, míg szárazon egy világosabb halványabb pirosat kapunk


Az első szín vizesen van a másik, pedig szárazon.

Maga a festék egy átlátszó műanyag dobozba van. Nagyon szépen látszik, hogy milyen színlapul a dobozkába. Pár nyitásnál nehezen tudtam kinyitni, de már bejárattam így könnyebben ki lehet nyitni.

A tetején a neve és a márka jele található. Az alján az árnyalat és a gyártó van.


Nektek, hogy tetszik a Manhattan szemhéjpúdere? Használtátok már?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése