2013. május 18., szombat

Essence nail art Cracking top coat repedezős körömlakk teszt


Essence leárazáson vettem másik két lakkal együtt.



Az ilyen lakkok, alá kell egy alap lakk ami elüt a repedezős lakktól, hogy szépen ki jöjjön a repedés.
Én az essence nail art Cracking top coat lakját választottam. Itt most a Beyu lakkját használtam

03crack me!blue árnyalat, amely egy szép kék szín. 8ml, ami elég sok.


Az üvege elég erős üveg, bár nem szoktam dobálni a lakkjaimat. Elől a lakk neve található hátul pedig különböző infok.
A kupakja fekete ezüstszínű mintával díszítve...jól néz ki.



Vékony rétegbe kell fel vinni és akkor fog szépen berepedezni. Itt látszik is a gyűrűs ujjamon ott vastagabb lett és nem repedezett be. Körömlakk lemosóval egy kicsit leszedtem belőle és utána valamennyire berepedezett.


Állaga nem sűrű inkább folyós, de nem túlzottan. Ecsetje a szokásos vékony ecset. Felkenés után hamar el kezd repedezni a felvitel irányába. Kicsit nehezen szárad, valószínűleg azért mert elég folyós.
3-4 napot nekem simán kibír nagyon minimális lekopással a körmöm végéről.


Ti próbáltátok már ezt az essence lakkot? Mi a véleményetek róla?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése