2018. április 28., szombat

L'oréal Elseve Fibralogy hajszálvastagító teszt


Egy tescos kiárusításon vettem akciósan olyan 1200Ft körül volt. Gondoltam, hogy kirpobálom hátha lesz valami változás a hajamon.


Amit ígér:

A vékonyszálú hajban kevesebb az anyag, kevésbé dús, nincs megfelelő tartása és nehezen formázható. A hajszálvastagítás titka 2 összetevő a teljes hatásért 
1/ Hajszálvastagító gél: az anyagot alkotó aktív filloxane belülről növeli a hajszálakat a hosszan tartó hatásért.
 2/ A tökéletesítő szérum simítja a hajszál felszínét a selymes és csillogó hajért.



Kétfázisú a termék. Amit egy pumával egyszerre lehet kinyomni a flakonból.  30 ml valóban nem túl sok terméket tartalmaz, de nem kell belőle sok pumpányi. 

Egyet vagy kettőt pumáltam az ujjaimra és összekevertem, így oszlattam el a hajszálaimon. Szárítás előtt kentem fel. Kellemes illatú, hamar beszívódik, nem hagy zsíros nyomot a hajamon. Csak a hajvégekre használtam. 

Nem tünt fel hogy látványosan vastagabbak lettek volna tőle a hajvégeim, de ettől eltekintve szép simák és puhák lettek. Nem látszottak száraznak a hajvégeim mikor használtam a hajamra. 



Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek róla?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése