2018. április 27., péntek

Got2b Volumania hajtőemelő spray teszt


Sokat kerestem egy olyan terméket, ami tartást, adhat a hajamnak. Elég vékony szálú és lelapuló hajam van. Így egy akció keretein belül kipróbáltam ezt.


Mit ígér: 

Készíts őrülten dús frizurákat a Got2b volumania hajtőemelő spray-vel. Adj a hajadnak egy őrült dúsító löketet, rögtön a hajtöveknél. Hihetetlenül tartós, drámaian jó tartással.

Nem lett őrülten dús, de látványosan megemelte a hajtöveimet, amit pont vártam tőle.
Mindig hajmosás után fújtam be a töveket és úgy szárítottam be. Végeredmény szép dús hajkorona. 2-3 napig simán tartotta magát. Ez a pár nap elég is volt, mert utána úgy is hajat kell mosnom. 
Egyenletesen szórja a hajtövekre a terméket. Egyetlen negatívuma, hogy néha ragacsos maradt tőle a hajam, de ezt leszámítva jó kis termék.

1500Ft körül van az ára.




Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek róla?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése