2016. január 8., péntek

Dm Life Book




2015-ben engem is utolért a Dm Life Book láza. Kiváltatom Én is ezt a kis könyvecskét. Eddig nem használtam ilyet nem igazán kellett előre terveznem. Láttam róla sok bejegyzést és ezek után úgy gondoltam, hogy nem hagyom ki Én se. Telis- tele van hasznos dolgokkal. 100pont + 999Ft volt.


Lássuk, hogy mit is rejt ez a kis könyvecske: 


Ilyen a fedőlapja, amihez tartozik még négy cserélhető színes lap. persze nem erre használom, hanem a témák elválasztására.



Tovább haladva kapunk egy kis zsebecskét és leírhatjuk a személyes adatainkat.




Újabb zsebecske és egy 2016-os naptárat is kapunk.



2017-es naptár és havi tervező hónapokra lebontva.



Hetekre lebontva az egész év.



Pár oldal órarend az iskolásoknak. Itt használtam az első színes fedőlapot a téma elválasztásához.




Következő egy pénzügyi tervező. Egész évre, hogy nyomon lehessen követni a kiadásokat.


Jó pár oldalon keresztül bevásárló lista és teendős téphető cetlik.


Két oldal mérőóra állások és fontos telefonszámok.


Nyitva  tartás és receptek.



Végül, de nem utolsó sorban sok sok jegyzetnek való és matricák a füzetbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése