2016. január 19., kedd

Azok a 90' évek tag





1. Kedvenc Disney mese ?

Amióta eszemet tudom ez a mese az egyik kedvencem. Vhs-en is meg volt és mindig ezt néztem.


2.Mi volt a kedvenc együttesed ?

Erre egyszerűen nem emlékszek. Valószínűleg akkoriba menő magyar zenéket szeretem.

3. Mi volt a kedvenc édességed?

Vadász csoki. Mai napig kapható még 100ft , de anno 31 és 35ft -ért vettem.

4.Kedvenc társasjáték vagy egyéb játék?

Sokat magyar kártyáztam, és Fekete Pétereztem. Társasjátékokból, pedig a malom volt a nagy kedvenc.

5.Mi volt a kedvenc Happy Meal figurád a MCDonald's-ból?

Semmi, nem igazán ismertem a mekit. De volt egy rugós kígyóm. 

6. Kedvenc könyv/mesekönyv?


Kötelező volt, de ettől függetlenül  a Pál utcai fiúkat nagyon szeretem meg a Légy jó mindhalálig.

7. Kedvenc ruhaboltod akkoriban?


Nem volt és most sincs. Ott vásárlok ahol meg  tetszik egy ruha.

8. Kedvenc Cartoon Network meséd?


Dexter laboratóriuma. De túl sokra nem emlékszek, lehet hogy azért mert akkor még sokat játszottunk kint az utcabeli gyerekekkel. pl: foci, tollas. Mostanság inkább már a féjszbuk megy, meg a társai. 


9. Mit néztél a tévében ha hazaértél a suliból ?


Az akkoriban menő sorozatokat. Cimekre már nem igen emlékszek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése