2013. november 22., péntek

Avon Ideal Flawless matt hatású alapozó


Ez a kis cukiság már egy ideje használatba van nálam. Már lassan el is fogy így hát ideje írnom róla.



Kis fekete dobozkába érkezett, amin mindenféle tudni való rajta van.
Az alapozó még egy bubis foliába is be van csomagolva, így biztos nem sérül meg.
Az alapozó nem a szokásos tubusba van, hanem egy üvegtégelybe, ami egy kicsit nehéz.
Az üveg átlátszó és így pontosan lehet látni az árnyalatát.
A fényes, fekete műanyag kupakkal záródik. Ezüstszínű Avon felirat is van rajta, ami már nekem egy kicsit megkopott.


Hab állagú, de könnyen kezelhető. Ecsetel szoktam felvinni, mert nem szeretem össze piszkolni az ujjaimat. Így is jó fedése van és nem csíkos a végeredmény.

Elég erős illata van, de az arcon ez már nem érezhető. Bár nekem tetszik az illata.
Pár óráig tartós marad, de mivel  mindig kifényesedik a bőröm azt már ez se bírta ki.
Fedése is jó, nagyobb bőrhibákra már korrektor is kell.

Ivory árnyalatot választottam. Kicsit világos lett, mert nem mertem egyel sötétebbet választani, nehogy túl sötét vagy sárga legyen nekem.


Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek róla?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése