2019. november 4., hétfő

Nivea Essentials Urban Skin Detox +48H Intenzív Hidratáló nappali és éjszakai krém


Tavalyi Glamour nap alkalmával szereztem be őket. Végre elfogytak, illetve csak az egyik. Nem vált be mind a kettő krém. Inkább télen használtam őket.




"Engedd ragyogni a bőrödet! Az antioxidánsokkal, bio zöldteával és hialuronsavval gazdagított nappali arckrém ragyogóvá varázsolja a bőröd. 48 órás hidratálást biztosít. Próbáld ki a 20-as fényvédőfaktort tartalmazó kíméletes ápolást, amelynek köszönhetően bőröd mindig tökéletes védelem alatt áll." 
- Erősíti a bőr saját védelmi funkcióját.
- Intenzíven hidratál akár 48 órán át.
- Véd a környezeti hatásoktól, a szennyeződésektől és a napsugárzástól.
- Könnyed összetételének köszönhetően egyszerűen felvihető, és kellemesen friss illatú.
- Bőrgyógyászatilag tesztelt és jóváhagyott

Annyi jó volt benne, hogy 20-as fényvédő van benne, de semmi más nem tetszet benne. Az éjszakai krémje után azt hittem, hogy ez is jó lesz, de nem. Én mindig csak este használok krémeket, mert krémezés után mindentől kifényesedik az arcom. Így smink alá semmilyen krémet nem használok csak primert.
Mikor ezzel bekentem az arcomat másnap borzalmas volt rá sminkelni. Olyan volt, mintha ragadt volna az egész és csúszkált rajta az alapozó is. Párszor próbáltam, de inkább hagytam egy idő után, mert nem lett szép a végeredmény. El se használtam. 
Az éjszakai krémje viszont nagyon jó volt.




"Ringasd álomba a bőrödet extra ápolással. Az antioxidánsokat, bio zöldteát és hialuronsavat tartalmazó éjszakai krém mindent megad a bőrnek, hogy regenerálódjon. 48 órán át intenzíven hidratálja a bőrt és segíti a bőr saját védekező mechanizmusát. Próbáld ki ezt a friss illatú, könnyed összetételt!"
 - Regenerálja a bőrt az éjszaka folyamán.
- 48 órán át hidratál.
- Erősíti a bőr saját védekező mechanizmusát.
- Friss, üde bőrérzetet nyújt.
- Bőrgyógyászatilag tesztelt és jóváhagyott.
 Ez a krém már sokkal jobb volt, mint a nappali változata. Ennél már nem volt olyan ragacsos érzet, mint a másiknál. Sokkal jobb volt az arcom tőle sokkal puhább és hidratáltabb. Az állaga ilyen könnyed gél. Könnyen és gyorsan beszívódik nyom nélkül. Kellemes illata van, engem nem zavart. 
Szeretem ezt a krémet.




Ti prbáltátok már?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése