2017. március 16., csütörtök

Oriflame rendelés


Megérkezett a C4-es katalógus rendelése. Lássuk hogy mit tartalmaz.


Amit mások rendeltek tőlem: 

- Signature Zoom férfi parfüm
- FeetUp lábkrém
- Seductive Musk női parfüm
- Lábzokni
- Lash & Brow Conditioning Gel
- Pro- Youth Hand Cream kéz krém

Ami nekem jött:



Teljesítettem a Start program első lépését aminek a jutalma Essense & Co. testápoló és Essence & Co. folyékony szappan.


Ezeket az ajándékokat lehet megkapni még, ha teljesül a többi lépés is.


Ezeket az ajándékokat kaptam a rendeléshez.

-Nature secrets szappan sárgabarck és rizstejjel
- Golden Edition kézkrém

- Love Potion parfüme


Vitaminok a tavaszi fáradtság ellen: 

- Wellnes Omega 3
- Wellnes Astaxanthin étrend kiegészítő
- Wellnes Multivitamin

- New Adele táska

Sok sok ajándékot is kaptam még az első rendeléshez.


Az első rendeléshez járnak különböző kiadványok, ami a munkákat segíti.
50 éves az Oriflame az éven és sok- sok meglepetést és ajándékot tartogat az éven. 
Az ajándékok közt volt egy mappa ami ennek fényébe került ki. 

Ajándékok:

- Szépség kártya, hogy le legyen írva egy helyre a kódszámunk és jelszavunk.
- Start Program kis füzetecske
- Bőrápolási kisokos
- Illatkalauz
- Szépségtanácsadói kézikönyv
- Wellnes - Program kalauz
- Prémium katalógus
- 50 éves oriflames mappa 

Most érdemes csatlakozni hozzám hisz ilyen csodás ajándékokat nem mindig kap az ember. Ha érdekel ez a lehetőség és szeretnéd Te is a világ legjobb munkáját csinálni és közbe jó dolgokat kipróbálni akkor irj nekem bátran és Én küldöm a információkat róla. email: tundercicablog@freemail.hu

Csináljunk együtt történelmet!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése