2016. szeptember 16., péntek

Szeptemberi PixiBag


Hosszabb idő után újra rendeltem a Pixiboxtól és nem mást, mint a Pixibaget.
Lássuk mi volt benne.


 1. Nivea Micellás arctisztító kendő (25 kendő)



Ilyet még nem próbáltam, sőt a sminklemosáshoz nem használtam kendőt. Nagyon kíváncsi vagyok erre, hogy mit tud ez a kis kendő.


2. Jim Jams beauty hidratáló kézkrém 50 ml



Folyamatosan keresem a megfelelő kézkrémet, amitől nem szárad a kezem. Eddig sikertelenül. Hátha bejön ez a krém, így elsőre jónak ígérkezik. Kevés kell belőle, és hamar beszívódik, és sokáig puha marad tőle a kezem. Na majd meglátjuk, mint mutat hosszabb távon.


3. Dove Illuminating Nourishment Sampon és Balzsam


Őket se próbáltam még és most eljött a remek alkalom. Hamarosan itt van a hajmosás ideje és akkor le is tesztelem őket. Így párba még jobb is, mert egyszere ki lehet próbálni a sampont és a hozzá tartozó balzsamot is.

4.C-THRU Charming Love 75 ml


Teszik ennek az illata. Olyan jó kellemes illata van. Már használtam is és azt vettem észre, hogy sajnos ne olyan tartós az illata. Pár óra után már elillan, vagy lehet, hogy csak én szokok hozzá, azt nem tudom igazából. De azért el fogom használni. 

5. Essence sweet cherry mini körömreszelő


Folyamatosan törik le a körmöm így nagy hasznomra lesz ez a kicsike. Kipróbáltam és eddig jól teljesített. Már csak arra vagyok kíváncsi, hogy mennyi idő után kopik el.

6. CAOSEPT Kéz- és Bőrfertőtlenítő gél 110 ml


Sose használtam még ilyet. Szemeztem velük, de valahogy sose vitt rá a sors hogy vegyek is egyet.
Mikor ezt megszagoltam erős fertőtlenítő illata volt. Miután bekentem vele a kezemet hirtelen elkezdte hűsíteni, ami hamar elillant az illatával együtt.


Összességében nem rossz Pixibag. Elég hasznos dolgok kerültek bele, amire a mindennapokba szükség lehet.




Ti megvettétek? Hogy tetszett?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése