2015. november 28., szombat

Az Én második Pixibag-em


November elején nekem is sikerült lecsapni egy Pixibag-re. Nagyon örültem, mivel eddig csak egy van meg nekem a legelső. Lássuk mi volt ebben.


Ennyi sok minden volt benne, pontosabban  7db teljes kiszerelésű termék volt benne.



Catrice Smokey Set Eyes (060 You Did That)

Egy 4 részes paletta is helyett kapott a csomagban. Szürkés lila színek vannak benne és egy krémes fekete. Használtam már és  olyan halványnak tűntek a színek. Így a dobozba erősebbnek tűnek, de felkenve alig láttam. Nem tudom, hogy csak Én nem tudom rendesen használni vagy tényleg ilyen haloványak a színek.


Essence show your feet (08 divalicious red)

Lábkörmökre kifejlesztett, antibakteriális formulájú körömlakk, amely alatt nem színeződnek el a körmök. Ezt a lakkot még nem próbáltam, de kíváncsi vagyok, hogy a lábaimon, hogy fog teljesíteni. 


Labello Milk & Honey ajakápoló

Régebben használtam Labellot , de nem igazán vált be ezért is váltottam a Carmexre. Kipróbáltam már kellemes illatú és nem ragacsos. Majd csak elkenegetem. 


Zendium Fresh fogkrém

Már használtam korábban is  a Zendiumot, már akkor is tetszett ez a fogkrém.A Zendium fogkrémei fokozzák a száj természetes védekezőképességét a baktériumok ellen, segítik a fogszuvasodás, az ínyproblémák és a fogérzékenység okozói elleni küzdelmet. A Fresh változat gyengéd menta ízével tiszta és friss érzetet nyújt. 


JimJams Gránátalmás lehúzható maszk

Személy szerint szeretem az ilyen fajta maszkokat. Ilyenkor olyan mintha az arcomat húznám le. Kicsit vicces is. 
Gránátalmás mélytisztító maszk. Felvitel után 15-20 percet kell hagyni, száradni, majd lehúzni, a maradékot, pedig lemosni. A neszibe található 30 ml-es adag elvileg 6 alkalomra elegendő, nekem mindig sikerül megoldani, hogy tovább tartson. Mélytisztító, pórusösszehúzó, frissítő hatású. Pont ilyenre van szükségem.


B.U. Fancy Cinderella dezodor- és parfüm spray 

Már landolt  is a munkástáskában, hogy bármikor betudjam magamat fújni vele. Jó illata van és viszonylag sokáig tart. Bár azért elég lett volna belőle egy is a Pixibag-be és a  helyére mehetett volna valami más termék.



Ti meg vettétek? Hogy tetszett?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése