2015. július 28., kedd

Balea Intenzív Regeneráló balzsam vanília kivonattal és mandulaolajjal


Épp elfogyott a balzsamom és kellett egy másik. Dm-be jártam mikor ráakadtam erre. Pont akciós volt, na mondom, egye, fenne egy próbát megér. Jól tettem, hogy elhoztam.


Igénybe vett, száraz hajra ajánlják ez nekem pont tökéletes, mert az enyém elégé száraz és még törik is a vége.

Az illata először elég fura volt, mert annyira nem vagyok oda az erős vanília illattért, de hamar megszoktam és a hajamon már csak enyhén lehetett érezni.

Hajmosás után felkent és hagytam hatni egy pár percig. Már vizesen éreztem, hogy sokkal puhábbak lettek a hajszálaim. Amikor megszárítottam akkor éreztem, hogy puha és selymes lett tőle az egész hajam. Néha felkentem pakolásnak is hajmosás előtt, ilyenkor több órán keresztül rajta hagytam a hajamon már szinte megszáradt. Hajmosás után még simább, selymesebb és puhább lett a hajam.
Állaga nem túl sűrű és nem is folyós, olyan pont jó kenhető és gyorsan beszívódik. Nem zsírosít és még szilikonmentes is, ami ugyebár nem is baj?


Ti már próbáltátok? Hogy tetszett?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése