2016. március 10., csütörtök

Márciusi Pixibag



Tegnap megérkezett az év első Pixibag-e. Tűkön ültem már, hogy végre meghozza a Postakocsi.  Kis információkat már kaphatunk Facebookon , hogy milyen termékek lesznek benne. 


Lássuk, hogy mit kaptunk pontosan: 


Volt pár dolog, ami nem fért bele a neszesszerbe és kivül kapott helyet a dobozba.

Tran Quini Relaxálos ital

Már meg is ittam mihelyst kibontottam a doboz. Gyümölcsös íze van. Kicsit furcsa íze volt. Különösebb változást nem éreztem. A Tescoba láttam ilyet akciósan, de akkor inkább nem vettem meg 310Ft-ért. Nem is bánom, hogy akkor ott hagytam, mert nem venném újra.

Hansaplast Universal vízálló ragtapasz

Még nem próbáltam, mert nincs sebem.

X-epil intimmosakodó

Gyengéden ápoló és tisztitó készítmény. Tejsav összetevője segít megőrizni az érzékeny intim területek természetes savas pH értékét. Kamilla és mályva kivonatok nyugtató hatásukkal segíthetik a kisebb irritációk megelőzését, illetve gátolhatják a gyulladást okozó baktériumok szaporodását.

Túl sokat nem tudok mondani egy próba után. Kellem illata van, tényleg nem irritálja az érzékeny területeket.


Most pedig jöjjenek azok a termékek amik a neszibe voltak elrejtve: 


4db Nivea termékről van szó és egy rúzsról. Kicsit túlzásnak tartom, hogy egy márkától 4 termék legyen a Pxibagbe. Szerintem sokan úgy vannak vele, hogy szeretnének több terméket kipróbálni más márkáktól is. Max 2 termék pont elég egy márkától. No de mindedegy lássuk, hogy milyen Niveás termékek voltak benne pontosan.

Nivea Repair & Targeted Care sampon és balzsam

Már korábban tesztelhetem őket. Annyira azért nem ájultam el tőlük túl sok változás nem volt a hajamon. De ettől még lehet másnak jó.

Nivea care &Cocoa tusfürdő

Ez nagyon tetszik. Tényleg sima és bársonyos lesz tőle a bőröm. Az illata az meg nagyon jó. 

Nivea Protect & Care 48h izzadásgátló deo spray

Egyszer próbáltam még, de már érzem, hogy van egy kis szagom, pedig nem csináltam semmi megerőltető ma, hogy megizzadjak. Még nem tudom, hogy mi lesz a sorsa, majd csak elfújkálom vagy oda adom valamelyik családtagnak.


Max Factor Marilyn Monroe (Marilyn Cabernet 4)

Ajakrúzs szőlőmagolaj és avokádó vaj tartalmú ajakrúzs mely táplál, véd, és puha ajkakat varázsol.

Nagyon szép piros színe van. Örülök, hogy ezt kaptam meg. Mindig is kerestem egy szép piros színű rúzst. Egy próba után úgy látom, hogy a tartóssága átlagot, mint az összes többi rúzsé.


Végül, de nem utolsó sorban egy kis prospektus is volt még a dobozba
- MF Miracle Match + mint
- MF Marilyn Monroe rúzsok
- Tran Quini relaxálos ital
- Hansaplast ragtapaszok






Ti is megvettétek? Hogy tetszett?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése