2016. március 9., szerda

Essence Colour Arts szemhéjalapozó


Nagyon szeretem ezt a szemhéjalapozót. Régen vettem, még egy kiárusítás alkalmával. Sokáig nem is használtam, de nagyon is bevált és azóta is ezt használom. Sajnálni fogom, ha egyszer elfogy.


Ez a kedvenc szemhéjalapozóm. Szívesen használom a mindennapi sminkemhez is.
Kis kék tubus 7,3ml-es. Már több, mint egy éve használom és még mindig van benne.
Pigmentekhez is lehet használni, de Én így sosem próbáltam ki, pedig vannak nekem is pigmentjeim.

Csak a szemhéjamra szoktam felvinni. Kicsit várok, amíg szárad és utána kenem fel a festéket rá.
Szépen egyenletesen tudom felvinni rá a festéket. Ezzel együtt sokkal tartósabbak lettek a szemhéjfestékek. 12 órát simán kibír így a festék. Szép élénk és tartós színeket eredményez. 
Nagyon sajnálni fogom, ha egyszer elfogy és már nem is lehet kapni.




Ti próbáltátok már? Hogy tetszett? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése