2018. május 8., kedd

Mini Haul


Turi körutat tartottam ma Szerencsen. Beszereztem egy- két nyári ruhát. Hazafele benéztem még a Rossmannba.



Az egyik kilós turiba vettem 3 szoknyát. Nem vagyok egy nagy szoknyás de most kedvet kaptam hozzá. 2100Ft volt.


Ezt egy másik turiba vettem. 990Ft volt ez a kis táska


Kis szép ruhácska. Elől gombos elég hosszan, hátul, pedig megkötős.



Mell résznél csavaros top.


Ez a 4 darab ruha egy 1000 forint volt ugyancsak egy kilós turiba.



Pár dolgot beszereztem a Rossmannba. Akciós vagy leértékeltek voltak most.


A macskákra és a kutyára is gondoltam ma.
A Winston kajáknak most 79Ft volt darabja.
A My Dog kutya pástétomnak pedig 219Ft volt.


Color Rista zöld hajszínező spray 629Ft.
Color Live pastel spray 399Ft


Sana Cipőszagtalanító spray 699Ft


Botanicals Strenght Cure hajpakolás gyenge hajra 749Ft


Garnier Ambre Solaire Uv Sport spray 1899Ft
A Sun Zone naptejet meg ajándékba kaptam, mert 4000Ft felett jár egy kupon amit le kell kaparni és lehet több dolgot is nyerni vele.



Ti szoktatok járni turiba? Próbáltátok már ezeket a termékeket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése