2013. június 16., vasárnap

Miss Sporty Lasting Colour Up To 7 days (black)


Szeretem volna egy fekete körömlakkot, ami tartós is, mert az előző, amit vettem az olyan gagyi, hogy felkenem és az nap fürdés után le is kopik.

Be kell vallnom az igazat ez sem túl tartós.


Nem igazán találtam rajta árnyalatot, de szerintem a 080 a szín neve, igazából tök mindegy, mert látszik, hogy ez egy fényes fekete szín.
7ml kiszerelésű ez semmi kicsi, egy darabig elleszek vele.


Az ecsetje semmi extra. Sima vékony, mint általában a lakkoknak szokott lenni.

Tartósságától nem vagyok elájulva, főleg hogy 7 napot ígér, ami helyet persze csak 3 van meg amíg jól néz ki nagyobb kopások nélkül.


Két rétegbe vittem fel, mert egybe nem fedett olyan jól, elég átlátszó volt.
Száradás után szép fényes színe van.



Ti próbáltátok már ? Mi a véleményetek róla?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése